top of page

Jeetjemina, begin jij ook al een reisblog?


Bron: Chinahightlights.com

Hoi, jij daar,

Daar zit ik dan achter mijn splinternieuwe laptop op de laatste avond voordat ik met mijn bips naar de andere kant van deze aardbol vlieg en me daar ruim 80 dagen ga vermaken. Ik was trouwens vergeten hoe erg ik deze krengen haat en met krengen bedoel ik niet mijn billen maar laptops.

Aangezien ik in het verleden wel geblogd heb, dit stiekem heel erg mis en enkele studiegenoten en vrienden van mij ook dit initiatief namen, wilde ik deze kans grijpen en toch een reisverslag bijhouden in Xiamen. Nu nog hopen dat madam dit de komende drie maanden vol gaat houden.

Tijdens deze trip zal ik zoveel mogelijk genieten van de omgeving, tegelijkertijd ook nog eens foto's schieten als een ékte maffe Aziatische toerist en hoop ik jullie een impressie te geven van mijn verblijf in het mooie Zuid-Oosten van China. We zitten heerlijk aan zee, hebben lekker veel groen om ons heen en ik heb ook nog eens gehoord dat de lokale cuisine veel zeevruchten gebruikt: YEAH! WIN WIN WIN!

Naja, hopelijk kan ik hier gewoon bij en zal ik geen last hebben van de Great Firewall of China. Ik zal maar met mijn gebrabbel stoppen en verdergaan met mijn voorbereidingen. Ik heb er in ieder geval heel veel zin in :).

Tot in Xiamen.

- Jessy


bottom of page