top of page

Two thousand seventeen

Okee, poging nummer twee: hallo!

Toen ik het knopje bericht publiceren aanklikte verdween mijn hele inleiding, maar dat houdt mij niet tegen: ik heb weer een blogpost voor je! En ja, ik moet eigenlijk aan mijn scriptie zitten nu, maar na een paar tegenslagen leek het mij een goed idee om even wat te bloggen; eventjes een terugblikje op het afgelopen jaar is toch wel zo leuk om te delen. Tevens heb ik nog niet echt de tijd gehad om goed terug te kijken naar 2016. In dit geval alleen het jaareinde aangezien ik dit jaar nogal veel foto's heb gemaakt.

Het is in ieder geval een druk jaar geweest: er is super veel gebeurd in mijn leven, ik woon alweer meer dan een jaar op mezelf en ik heb het hartstikke naar mijn zin in Leiden. Ook is dit mijn laatste jaar van mijn bachelor Chinastudies; de tijd gaat echt heel erg snel wanneer je het leuk hebt. 2016 was een jaar vol liefde, avontuur, ups and downs en vooral met heel veel mooie herinneringen die ik voor altijd zal koesteren. De tijd in Xiamen die ik met veel van mijn beste vrienden en nieuwe vrienden mocht doorbrengen, het ontmoeten van mijn vriend, de dagjes uit, de avontuurtjes die ik mocht beleven: een heel mooi jaar was het.

 

Kerst & Bubbels

Lieve Gaia :)
Sassy lady dog Storm :)
Oud en Nieuw

Naast al die leuke herinneringen heb ik toch wel een hele belangrijke les geleerd van 2016: relax en maak wat meer tijd vrij. Jep, ben er zo'n één; de tijd dat ik besteed aan het stressen over dingen kan ik echt beter gaan besteden. Maar niet alleen aan vrienden, familie etc.: ik moet wat meer voor mezelf doen. Een blog bijhouden voor mezelf en mijn herinneringen, dat miste ik echt heel erg in 2016. Ik heb wat pogingen gedaan, maar veel kon ik niet schrijven door tijdgebrek en andere prioriteiten. En ik wil niet zeggen dat dit weer zo'n voornemen is, daar geloof ik toch niet zo in. Als het mij niet lukt om meer te bloggen dit jaar zal ik vast een goede reden hebben, maar ik ga het zeker een poging wagen om bloggen weer in mijn routine te gooien.

Hopelijk drop ik weer snel een nieuwe post. Happy New Year!


bottom of page